Skupina EMOS jako obchodní uskupení společnosti EMOS spol. s r.o. se sídlem v Přerově a jejích čtyř dceřiných společností na Slovensku, v Polsku, Slovinsku a Maďarsku patří mezi největší obchodní firmy v oboru elektro v rámci střední Evropy. Skupina EMOS se zabývá především prodejem elektropříslušenství a poskytováním služeb v oblasti montáží a servisu.
 
Společnost EMOS je exkluzivním distributorem značek GP Batteries, GP Powerbank a vlastních značek EMOS, BENsat a RAVER.
 
EMOS spol. s r. o. nabízí zajímavé pracovní příležitosti a možnost dalšího profesního růstu.  Naší misí je neustálý rozvoj znalostí, dovedností a postojů zaměstnanců tak, abychom vzájemně posilovali důvěru ve společné schopnosti, jejichž důsledkem bude oboustranný užitek a rozvoj.

 
 
 
V současnosti hledáme vhodné kandidáty/kandidátky pozici: 
 
Hledáme talenty
 
 
 
 

Referent prodeje  - jihovýchodní Evropa

 
Domluvíte se anglicky tak, že zvládnete komunikovat s obchodními partnery v této řeči? Máte alespoň základní komunikativní znalost Srbochorvatštiny? Charakterizuje Vás pozitivní vztah k obchodu a rozumíte tomu, co znamená prozákaznický přístup? Hledáme posilu do týmu zahraničního obchodu.
 
 
Náplň práce a klíčové odpovědnosti:
 
  • Soustavný a pravidelný kontakty se zákazníkem, tvorba obchodních nabídek
  • Poskytování podpory obchodníkům v terénu ve vybraných zemích jihovýchodní Evropy (zajištění podpory a přenosu informací mezi obchodníky a centrálou společnosti v ČR)
  • Odpovědnost za agendu pohledávek (sledování pohledávek po splatnosti a jejich vymáhání)
  • Analýza obchodního potenciálu na svěřených trzích
  • Tvorba cenových nabídek (úpravy cen, akční slevy, koordinace cenové politiky)
  • Správa informací o zákaznících v informačním systému
  • Vedení přehledu o cenách a obchodních aktivitách konkurenčních firem v jednotlivých zemích
 
Očekáváme tyto dovednosti a zkušenosti:
 
  • VŠ, SŠ vzdělání
  • Praxe na obchodní nebo obdobné pozici min. 1 roky
  • Aktivní znalost Anglického jazyka (schopnost vést samostatně obchodní jednání v AJ)
  • Min. středně pokročilá znalost srbochorvatštiny
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office) 
  • Řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí
  • Ochota cestovat (obchodní cesty k zákazníkům ve svěřených zemích)
  • Komunikační a organizační schopnosti 
  • Schopnost pracovat samostatně, konstruktivně hledat řešení 
 
Nabízíme:
 
  • Zázemí stabilní společnosti s mezinárodním přesahem, dlouholetou tradicí a jedinečným postavením na trhu
  • Náročnou, ale zajímavou práci v oblasti obchodování ze zahraničními zeměmi
  • Mzdu odpovídající požadavkům na pozici 
  • Další zaměstnanecké benefity (stravenky, slevy na zboží, firemní akce a další).
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 
 

Asistent/ka obchodního ředitele 

 
 
NÁPLŇ PRÁCE:
 
  • Pravidelné reporty o plnění plánu a další reporty dle požadavku obchodního ředitele
  • Administrativní kontrola a evidence dohod a dodatků rámcových kupních smluv 
  • Zajišťování zápisů z porad sekce, sledování a kontrola plnění úkolů z porad
  • Tvorba prodejních analýz 
  • Příprava podkladů pro jednání obchodního ředitele s obchodními partnery
  • Administrativní činnosti (správa dokumentů sekce, třídění a zakládání korespondence sekce apod.)
  • Péče o všechny obchodní návštěvy a evidence obchodně významných akcí
 
PROFIL VHODNÉHO KANDIDÁTA:
 
  • SŠ, popř. VŠ (ekonomický směr výhodou)
  • Praxe min. 1 rok na obdobné pozici v administrativě
  • Komunikativní znalost AJ 
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Prokazatelné organizační schopnosti
  • Komunikativní dovednosti na vysoké úrovní
  • Pečlivost a odpovědnost za výsledky práce
  • Samostatnost
 
NABÍZÍME:
 
  • Zázemí stabilní a silné společnosti s dlouholetou tradicí a ojedinělým postavením na trhu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení 
  • Dynamické pracovní prostředí 
  • Mobilní telefon
  • Další zaměstnanecké benefity (stravenky, sleva na zboží…)
  • Pracovní poměr zpočátku jako zástup za rodičovskou dovolenou s potenciálem pokračování na dalších pozicích v obchodním týmu.
 
 
Termín nástupu: dle dohody
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 
 

REFERENT PRODEJE  - oddělení prodeje klíčovým zákazníkům

 
 
NÁPLŇ PRÁCE:
 
  • Správa všech dokumentů a korespondence oddělení 
  • Tvorba obchodních analýz
  • Příprava podkladů pro obchodní jednání a obchodní nabídky pro jednotlivé klíčové zákazníky
  • Monitoring úspěšnosti realizovaných akcí a konkurenčních aktivit
  • Tvorba reportů o vývoji prodeje na řetězcích a sítích
  • Zpracovávání sestavy vyhodnocení úspěšnosti prodeje zboží klíčovým zákazníkům 
  • Administrativní činnosti související s agendou vratek a reklamací
 
POŽADUJEME:
 
  • SŠ, VŠ  (ekonomický, obchodní směr výhodou)
  • Praxe není podmínkou – Vhodné i pro absolventy
  • Znalost práce na PC (MS Office,MRP výhodou)
  • Komunikativní znalost AJ
  • Komunikativní a prezentační dovednosti
  • Pečlivost a odpovědnost za výsledky práce
  • Ochota na sobě pracovat
 
NABÍZÍME:
 
  • Zázemí stabilní a silné společnosti s dlouholetou tradicí a ojedinělým postavením na trhu
  • Možnost osobního i profesního růstu
  • Dynamické pracovní prostředí
  • Další zaměstnanecké benefity
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 
 

MS Dynamics NAV Developer 

 
 
 
 
Pro centrálu společnosti EMOS  v Přerově hledáme kolegu na pozici MS Dynamics NAV Developer. Budete se podílet na vývoji ERP řešení MS Dynamics NAV pro potřeby seskupení společností EMOS. Staňte se součástí týmu ve špičkovém oddělení naší společnosti a podílejte se na vytvoření robustního a vysoce funkčního ERP systému. 
 
NÁPLŇ PRÁCE:
 
  • Programování nových funkcí systémů Microsoft Dynamics NAV 
  • Rozšíření ERP o nové moduly a s tím spojená analýza náročnosti, proveditelnosti a zpracování technické dokumentace 
  • Rozšíření stávajícího a stále rostoucího týmu vývoje ERP 
  • Komunikace s kolegy na centrále a v zahraničí PL, SK, SI, HU 
 
 
POŽADUJEME:
 
  • Znalost MS Dynamics NAV a základních podnikových procesů 
  • Zkušenosti s vývojem v Classic/RTC klientovi a tvorbou reportů 
  • Požadovaná znalost MS SQL, T-SQL (pohledy, uložené procedury, optimalizace) 
  • Vítaná zkušenost s C#, .NET, WPF, MS Visual Studio 
  • Vítaná znalost MIS (Cognos, Power BI) 
  • Vítaná znalost WebServices, komunikačních protokolů 
  • Vítaná znalost systému MS SharePoint 
 
DÁLE POŽADUJEME:
 
  • Analytické schopnosti 
  • Schopnost týmové spolupráce 
  • Schopnost samostatné práce 
  • Bezproblémové mezilidské vztahy 
 
NABÍZÍME:
 
  • Motivující platové ohodnocení 
  • Účast na zajímavých projektech 
  • Odborné i jazykové kurzy přímo na pracovišti 
  • Příležitost k profesnímu růstu 
  • Částečná práce na home-office 
  • Příspěvek na stravování 
  • Notebook, mobil 
  • Místo výkonu práce: Přerov 
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 
 

Nákupčí (vhodné i pro absolventy)

 
Domluvíte se anglicky? Dokážete komunikovat se zahraničními obchodními partnery? Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu produktového managementu v oblasti elektropříslušenství.
 
NÁPLŇ PRÁCE:
 
  • Odpovědnost za optimální stav zásob u svěřeného okruhu produktů (analýzy vývoje prodeje, objednávání zboží…)
  • Odpovědnost za OTD (on time delivery) svěřených produktů
  • Vedení obchodní komunikace se svěřeným okruhem dodavatelů v JV Asii (Čína, Hongkong)
  • Pravidelné hodnocení dodavatelů
  • Komplexní odpovědnost za vedení nákupních obchodních případů a za správu související dokumentace
  • Řešení reklamací vůči dodavatelům 
  • Spolupráce s produktovým týmem na tvorbě návrhů na zavedení /realizaci nového zboží
 
 
POŽADUJEME:
 
  • VŠ, popř. SŠ vzdělání (ekonomický, popř. elektro obor výhodou)
  • Komunikativní znalost AJ slovem i písmem 
  • Schopnost vést telefonické jednání s dodavateli v angličtině
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Komunikativní dovednosti na vysoké úrovní
  • Pečlivost a odpovědnost za výsledky práce
  • Samostatnost
  • Týmový hráč
  • Ochota na sobě pracovat
 
NABÍZÍME:
 
  • Zázemí stabilní a silné společnosti s mezinárodní působností, dlouholetou tradicí a ojedinělým postavením na trhu
  • Zajímavou práci v rychle se rozvíjejícím segmentu elektropříslušenství
  • Každodenní využití AJ při komunikaci se zahraničními obchodními partnery
  • Mzdové ohodnocení odpovídající pozici
  • Možnost osobního i profesního růstu 
  • Motivující a dynamické pracovní prostředí
  • Další zaměstnanecké benefity
 
Nástup – dle dohody
Místo výkonu práce - Přerov
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 
 

Specialista zahraničního obchodu

 
Domluvíte se anglicky tak, že zvládnete obchodní jednání v této řeči? Máte pozitivní vztah k obchodu a rozumíte tomu, co znamená prozákaznický přístup? Hledáme posilu do týmu zahraničního obchodu.
 
 
NÁPLŇ PRÁCE:
 
  • Komplexní zajištění obchodních aktivit na svěřených exportních trzích (péče o stávající zákazníky, akviziční činnost, zajištění obchodních nabídek a vyjednávání obchodních smluv)
  • Zajištění pravidelného kontaktu se stávajícími i novými zákazníky (obchodní cesty, telefonický/e-mailový kontakt)
  • Analýza obchodního potenciálu na svěřených trzích
  • Tvorba cenových nabídek (úpravy cen, akční slevy, koordinace cenové politiky)
  • Správa informací o zákaznících v informačním systému
  • Vedení přehledu o cenách a obchodních aktivitách konkurenčních firem v jednotlivých zemích
 
 
POŽADUJEME:
 
  • VŠ, SŠ vzdělání
  • Praxe na obchodní nebo obdobné pozici min. 2 roky
  • Aktivní znalost Anglického jazyka (schopnost vést samostatně obchodní jednání v AJ)
  • Znalost dalšího cizího jazyka (němčina, ruština) značnou výhodou
  • Dobrá znalost PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí
  • Ochota cestovat (obchodní cesty k zákazníkům ve svěřených zemích)
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Manažerské a obchodní dovednosti
  • Schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně, konstruktivně hledat řešení
 
NABÍZÍME:
 
  • Zázemí stabilní společnosti s mezinárodním přesahem, dlouholetou tradicí a jedinečným postavením na trhu
  • Náročnou, ale zajímavou práci, jejíž součástí budou zahraniční cesty k zákazníkům
  • Mzdu odpovídající náročnosti pozice s bonusovou složkou za vyjednané obchodní příležitosti
  • Další zaměstnanecké benefity (stravenky, slevy na zboží, firemní akce a další).
 
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 
 

Manažer pro klíčové zákazníky

 
Máte zkušenosti s obchodním jednáním u významných zákazníků? Dokážete pracovat samostatně a převzít odpovědnost za výsledky své práce? EMOS spol. s r.o. hledá zkušeného obchodníka s manažerskými dovednostmi za účelem realizace prodeje elektroproduktů u významných zákazníků v ČR.
 
NÁPLŇ PRÁCE:
 
  • Zajištění komplexní obchodní činnosti a servisu u svěřených klíčových zákazníků
  • Hledání dalšího obchodního potenciálu u stávajících obchodních partnerů a hledání nových  potenciálních zákazníků
  • Samostatné vedení obchodních jednání, vyjednávání obchodních smluv a podmínek spolupráce
  • Vytváření obchodních nabídek (včetně zalistování novinek, popř. vylistování ukončeného sortimentu)
  • Zajištění pravidelného kontaktu se zákazníky (osobně, telefonicky, e-mailem)
  • Sledování zákazníků, zejména z hlediska výše uskutečňovaných nákupů, šíře sortimentu, ale  také  z hlediska včasného plnění kupní ceny
  • Neustálá analýza trhu, vyhodnocování obchodních rizik a příležitostí (analýza zákazníků a konkurence, sběr dokumentů, ceníků, katalogů apod.)
 
 
POŽADUJEME:
 
  • VŠ, popř. SŠ vzdělání
  • Praxe min. 2 roky v obchodní a řídící činnosti
  • Praktická zkušenost s obchodní činností vůči významným zákazníkům (v oblasti prodeje elektroproduktů výhodou, v oblasti rychloobrátkového zboží podmínkou)
  • Průkazné manažerské a obchodní dovednosti
  • Středně pokročilá znalost anglického jazyka
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • Řidičský průkaz sk. „B“ (aktivní řidič)
  • Ochota cestovat v rámci ČR
  • Komunikativní a prezentační dovednosti
  • Obchodní duch a tah na bránu
  • Pečlivost a odpovědnost za výsledky práce
  • Samostatnost
  • Orientace na zákazníka
 
NABÍZÍME:
 
  • Zázemí stabilní společnosti s mezinárodním přesahem, dlouholetou tradicí a jedinečným postavením na trhu
  • Zajímavou práci s vysokou dávkou samostatnosti
  • Možnost osobního i profesního růstu do managementu firmy v oblasti prodeje či v produktovém managementu
  • Notebook, mobilní telefon
  • Služební vůz i pro soukromé účely
  • Další zaměstnanecké benefity
  • Místo výkonu práce - Přerov
 
 
Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 
 

 

Zaujali jsme Vás? Neváhejte a přihlaste se formou zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: gramblicka@emos.cz, tel: 581 261 128, 606 639 779. Kontaktní osoba: Mgr. Michal Gramblička. 

© EMOS spol. s r.o., všechna práva vyhrazena.
Přidat stránku k oblíbeným.

GP bateries 1 GP bateries D testLogo Top rating