VOIP telefonní ústředny

EVOMA

VoIP ústředny EVOMA

Ústředny EVOMA jsou moderní komunikační systémy založené na architektuře standardního PC. Po rozšíření o vhodný hardware, lze připojit i jiná telekomunikační rozhraní než je VoIP a to ISDN, FXO, FXS atd. Ústředny nepodléhají licenční politice, tak jak je tomu zvykem u jiných výrobců. Počet uživatelů ústředny je dán pouze výkonem instalované ústředny. Ústředny jsou určené pro malé, střední i velké společnosti. Každé řešení je šité zákazníkovi na míru, přesně podle jeho požadavků. Součástí dodávky je servis a dálkový dohled systému.


zobrazit/skrýt více informací…

 

Vybrané vlastností a možností ústředny EVOMA:

Koncepce ústředny

V podstatě se jedná o ústředny šité na míru zákazníkovy. Jakákoliv funkcionalita je se zákazníkem řešena individuálně. HW sestavení ústředen je zohledňováno dle skutečných požadavků s přihlédnutím na budoucí vývoj na rozšiřování telefonního systému. Ústředny jsou modulární koncepce a nepodléhají žádné licenční politice. Systémy EVOMA lze také použít při rozšiřování telefonních VoIP poboček a služeb při zachování stávající telefonní ústředny.

Neomezené IVR (hlasový průvodce)
Interactive Voice Response ( IVR ) je technologie umožňující komunikovat s lidmi pomocí vstupů hlasu a DTMF klávesnice. IVR aplikace mohou být použity k ovládání téměř všech funkcí, kde lze rozhraní rozdělit do několika jednoduchých interakcí. Podporovány jsou i komplexní víceúrovňové IVR systémy s vlastními hláškami.

Připojení rozhraní ISDN (BRI,PRI), FXO,FXS, VoIP
Podporované rozhraní a protokoly jsou: BRI ISDN, PRI ISDN, analogové vstupy/výstupy FXO a FXS, VoIP protokoly SIP a IAX. GSM síť lze připojit přes VoIP GSM gateway.

Možnost záznamu hovorů
Záznam je možné aplikovat celkově na všechny hovory nebo na vybrané hovory. Lze nahrávat jen vyžádané hovory pomocí volby DTMF. Kapacita nahrávek je omezena pouze diskovou kapacitou, která je k dispozici. V základních verzích kapacita hovorů stačí na několik desítek tisíc hodin záznamu. Pokud kapacita nestačí a hovory je potřeba například archivovat je možné na přání dodat ústřednu s větší diskovou kapacitou nebo hovory zálohovat na centrální firemní datové úložiště.

Podrobný výpis hovorů
Výstup informací o hovorech je ve standardizovaném stylu, ale je i možnost vlastního, zákazníkem požadovaného, výstupu. Možné je i propojení s existujícími tarifikačními softwary.

Bezlimitní směrování hovorů (LCR)
Pro inteligentní směrování hovorů a výběru nejlevnějšího způsobu spojení hovoru neexistují žádné limity. Ústředny též disponují funkcí zpětného směrování hovorů pro GSM brány. Po aktivaci této funkce si ústředna pamatuje, kdo z Vaší firmy volal přes GSM brány/karty. Volanému se samozřejmě ukazuje číslo SIM karty, která je nainstalována v GSM bráně/kartě. Pokud tedy volaný volá zpět na číslo GSM brány, ústředna automaticky směruje hovory na odpovídajícího člověka z Vaší firmy, který dané číslo volal.

Voicemail s možností přeposlání do emailu
Každý uživatel může mít nakonfigurovanou svou vlastní hlasovou schránku, kterou lze ovládat přes telefon pomocí hlasového průvodce. Upozornění na novou zprávu může být posláno na email uživatele a nahraný vzkaz může být přeposlán jako příloha.

Videotelefonie

Standardní telefonní služby pobočkových ústředen Standardní telefonní služby pobočkových ústředen
Výčet některých telefonní funkcí zahrnuje funkce: Přepojení hovoru, Přidržení hovoru, Hudba na pozadí, Následuj mě, Parkování hovoru, Předání hovoru, Návrat z přepojení, Střídání hovorů, Převzetí hovoru, Přesměrování hovorů, Odmítnutí hovoru, Identifikace volajícího, Vzdálené převzetí hovorů, Převzetí hovoru ze skupiny, atd.

 

Standardní telefonní služby pobočkových ústředen Integrace s VoIP telefony (BLF tlačítka pro jakoukoliv funkci)
Moderní VoIP telefony mají v dnešní době prosvětlená programovatelná tlačítka BLF. Tyto tlačítka nemusí ukazovat jen stav ostatních linek, ale lze jim přiřadit jakoukoliv funkci s možností světelné indikace.

 

Standardní telefonní služby pobočkových ústředen Napojení ústředny na informační systém
Ústředny EVOMA lze propojit s firemním informačním systémem. Zákazní tímto způsobem muže ovládat funkce ústředny (vytáčení čísel z informačního systému), ale také bředna může ovládat funkce informačního systému.
Navázali jsme spolupráci s firmou Karat.


DECT bezdrátový systém založený na VoIP
Nyní lze vybudovat bezdrátový systém DECT, který pokryje celé prostory za přijatelnou cenu. Systém je vystavěn na technologii DECT VoIP. K tomuto systému lze přihlásit již existující ručky zákazníka, které splňují standart DECT/GAP.

Průchozí GATEWAY pro stávající ústřednu
Největší důraz klademe na zapojení ústředny jako průchozí gateway. Díky tomuto zapojení lze zachovat stávající telefonní ústřednu a plnohodnotně využít služeb jak ústředny VoIP EVOMA tak stávající ústředny. Toto zapojení umožňuje v libovolném časovém intervalu plynulý přechod na VoIP. Zapojení rozšiřuje starou telefonní ústřednu o funkce, které v ní nejsou implementovány. Například stávající ústředna neumí záznam hovoru, nebo rozšíření ústředny pro záznam vyžaduje nemalé finanční prostředky. Předřazením ústředny EVOMA lze tento problém elegantně řešit.

Centrální telefonní seznam
Neomezený telefonní seznam s vytáčení kontaktů z webového rozhraní. Přiřazením jména k telefonnímu číslu se automaticky zobrazuje jméno na display vše uživatelů s VoIP telefony.

 

2N NetStar IP

2N NetStar IP je moderní řešení kancelářské komunikace. Obsahuje všechny služby, které vaše firma potřebuje k hladkému fungování a vaši zaměstnanci k pohodlné práci. Díky integrované GSM bráně můžete i s tímto čistě IP řešením výrazně snížit náklady na komunikaci.

 

Alcatel OmniPCX Office

Alcatel OmniPCX Office je kompaktní zařízení pro e-komunikaci, které zahrnuje hlasové ale i datové a   internetové funkce. Prokázané zkušenosti společnosti Alcatel-Lucent v oblasti telefonních služeb zaručují, že ať už budete potřebovat digitální, analogové, DECT, nebo VoIP řešení, počítačovou telefonii nebo automatické hlasové služby, vždy dostanete nejmodernější řešení s modulární architekturou, které se v každém okamžiku přizpůsobí Vašim požadavkům.

                             

Systém Maximální kapacity
Rack1/Rack2/Rack3 3 sloty/6 slotů/9 slotů
Jakákoliv kombinace, max.3 racky max.27 slotů
Maximální počet uživatelů 236
Digitální telefony 236
Analogové telefony 196
IP Telefony Alcatel 200
DECT Telefony 120
SIP/H323 klienti 150
Maximální počet trunků (st.linek) 120
ISDN 30 9 (max. 120 hlas. kanálů)
ISDN 2 12 (max. 120 hlas. kanálů)
Analogové linky 72
IP trunky 96
0 produkty k porovnání Porovnat produkty