Přihlaste se k odběru novinek a získejte slevu 100 Kč na první nákup
Úvod Problémy s platbou objednávky

Problémy s platbou objednávky

Změna platby na dobírku

Pokud se při platbě přes platební bránu vyskytly komplikace a vaše objednávka není uhrazena, napište nám a způsob platby změníme na dobírku (za stejných cenových podmínek - doběrečné je zdarma).

Pošlete nám číslo objednávky přes kontaktní formulář a uveďte váš požadavek.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Změna platby na převod z účtu

Pokud se při platbě přes platební bránu vyskytly komplikace a vaše objednávka není uhrazena, můžete pro její úhradu použít klasický převod. Před odesláním platby zkontrolujte svůj bankovní účet, zda peníze za objednávku opravdu nebyly strženy.

Pro uhrazení objednávky klasickým převodem zašlete částku za objednávku na
číslo účtu: 296149831/0100
Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky bez předpony 2ZWK (pouze číslo).

O tom, že jste objednávku uhradili bankovním převodem nás nemusíte informovat, platba za vaši objednávku se spáruje automaticky a objednávka přejde do zpracování.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Problémy s dokončením platby

Pokud máte obtíže s dokončením platby, napište nám a vaši platbu prověříme. Případně uveďte, jakou z následujících možností si přejete zvolit:

1. Zboží zašleme na dobírku: konečná částka se nemění, doprava a doručení je zdarma.
2. Zboží zašleme po úhradě převodem na naše číslo účtu: 296149831/0100, jako variabilní symbol použijte číslo objednávky bez předpony 2ZWK (pouze číslo).
3. Pokud si přejete zaplatit opět kartou online, původní objednávku vám stornujeme a vy si můžete vytvořit novou.
4. Pokud již o zboží nemáte zájem, objednávku vám stornujeme.

Současně uvítáme popis důvodu, proč se platba kartou nezdařila. V rámci zkvalitnění služby a zamezení platebních problémů budeme rádi za zpětnou vazbu, co bylo příčinou, případně jak se platební brána chovala.

Pokud nechcete úhradu poslat převodem (bod 2), pošlete nám číslo objednávky přes kontaktní formulář, kde vyberete, zda ji máme stornovat nebo změnit na dobírku.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Storno objednávky

Bohužel není možné stornovat objednávku, u které platba předem proběhla v pořádku. Snažíme se zpracovat a doručit objednávky v co nejkratší možné době, proto pracujeme s automatickým vyřízením objednávek. Do několika minut už na vaší objednávce pracuje sklad a není možné tento proces zastavit. Uhrazenou objednávku tedy nepřebírejte, vrátí se zpátky k nám a my vám do několika dní vrátíme peníze zpět na účet.

Pokud víte, že se platba za objednávku nezdařila, čímž se u nás v systému zastavila, a chcete ji stornovat, pošlete nám číslo objednávky přes kontaktní formulář a uveďte váš požadavek.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.