Úvod Dotazy k mojí objednávce

Dotazy k mojí objednávce

Trasování zásilky - kde je moje zásilka?

Naše logistické centrum pracuje s automatickým vyřízením objednávek, již do několika minut po odeslání pracuje na vaší objednávce sklad. Zásilku expedujeme a předáváme dopravci ještě týž den, pokud byla objednávka vytvořena do 11 hodin, pokud později, pak dopravce zásilku obdrží následující pracovní den.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, zadejte číslo balíku do níže uvedených odkazů vámi zvoleného dopravce. Číslo balíku vám v den předávání dopravci odesíláme na váš e-mail.
 



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Změna produktů v objednávkách

Snažíme se zpracovat a doručit objednávky v co nejkratší možné době, proto pracujeme s automatickým vyřízením objednávek. Do několika minut už na vaší objednávce pracuje sklad, bohužel tedy není možné objednávku upravit (přidat či odebrat zboží), či zrušit po jejím odeslání.

Pokud vám objednávka vůbec nevyhovuje, pak ji nepřebírejte, automaticky se nám vrátí zpět. Vy si mezitím můžete vytvořit novou, vyhovující objednávku s dopravou zdarma.
V případě, že máte objednávku předem zaplacenou, ale nepřevezmete ji, bude po vrácení dopravcem zpracovávána jako vratka a uhrazená částka vám bude vrácena na účet.

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Dodatečné uplatnění slevového kódu

Snažíme se zpracovat a doručit objednávky v co nejkratší možné době, proto pracujeme s automatickým vyřízením objednávek. Do několika minut už na vaší objednávce pracuje sklad, bohužel tedy není možné objednávku upravit (aplikovat slevový kód).

Pokud vám objednávka vůbec nevyhovuje, pak ji nepřebírejte, automaticky se nám vrátí zpět. Vy si mezitím můžete vytvořit novou, vyhovující objednávku s dopravou zdarma a uplatnit v prvním kroku nákupního košíku slevový kód. Návod najdete zde.

V případě, že máte objednávku předem zaplacenou, ale nepřevezmete ji, bude po vrácení dopravcem zpracovávána jako vratka a uhrazená částka vám bude vrácena na účet.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Změna doručovací adresy

Snažíme se zpracovat a doručit objednávky v co nejkratší možné době, proto pracujeme s automatickým vyřízením objednávek. Okamžikem odeslání objednávky již není možné do objednávky zasahovat.

Pokud si přejete změnit doručovací adresu, kontaktujte nejlépe přímo dopravce. Vyčkejte nejprve, až vám dopravce napíše, že zásilku převzal a následně vykomunikujte dodatečnou úpravu pomocí odkazů níže, či již přímo s řidičem.
 

 



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Stav platby za objednávku

Nejste si zcela jistí, zda vaše online platba kartou či zrychlený převod byly provedeny úspěšně?

V případě platby převodem prostřednictvím platební brány GoPay je vám do emailu zasílána zpráva "Informace o vaší platbě", kde kliknutím na tlačítko "Zjistěte, zda už máte zaplaceno" ověříte stav platby.

V případě platby kartou online doporučujeme ověřit stav platby ve vašem bankovnictví.

Pokud si přejete nás přece jen oslovit, využijte kontaktní formulář, uveďte číslo objednávky a požadavek o sdělení stavu platby.

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Nepřišel mi potvrzovací e-mail

Mohlo se stát, že při vyplňování údajů při objednávce, byla zadána e-mailová adresa s nějakou chybkou a potvrzující e-mail vám nedorazil. Nebo e-mail od nás vám spadl do spamu či hromadné pošty. Překontrolujte si tyto složky, a pokud e-mail nenaleznete, obraťte se na nás, pomůžeme.

Napište nám přes kontaktní formulář, uveďte vaše jméno, správný e-mail, případně i přibližný čas objednávky, my vám objednávku dohledáme a potvrzení přepošleme.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Chybějící faktura

Faktura je zasílána vždy do e-mailu, který byl uvedený v objednávce. Snažíme se šetřit životní prostředí, a tak faktury netiskneme :).
Pokud fakturu nemůžete dohledat, zkontrolujte si nejprve spam a hromadnou poštu, případně registrovaný zákazník fakturu nalezne ve svém účtu.

Pokud fakturu stále postrádáte, napište nám přes kontaktní formulář číslo objednávky a fakturu vám pošleme.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Změny na faktuře

Pokud si po obdržení faktury uvědomíte, že v ní máte chybku, nebo byste potřebovali nějaké údaje doplnit, napište nám požadovanou změnu ideálně přes náš kontaktní formulář. Úpravu provedeme a opravenou fakturu vám odešleme na e-mail.

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Sloučení více objednávek do jedné

Snažíme se zpracovat a doručit objednávky v co nejkratší možné době, proto pracujeme s automatickým vyřízením objednávek. Do několika minut už na vaší objednávce pracuje sklad, bohužel tedy není možné objednávku upravit (sloučit objednávky), či zrušit po jejím odeslání.

Vzhledem k tomu, že je na našem eshopu doprava zdarma na vše, tak sloučením objednávek nezískáte žádné zvýhodnění, pouze vám dorazí více balíků.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Prodloužení doby uložení zásilky / změna času doručení na adresu

Pokud potřebujete prodloužit dobu uložení zásilky, kontaktujte prosím přímo přepravce.


Zásilkovna umožňuje zákazníkům prodloužit si úložní dobu prostřednictvím aplikace Zásilkovna, nebo telefonicky na telefonním čísle: +420 216 216 516. Prodloužit dobu on-line.


U DPD je možné změnu času doručení provést - změnit čas doručení. Pro prodloužení uložení zásilky na výdejním místě Pickup, nebo v boxu, kontaktujte DPD na telefonním čísle: +420 225 373 373.


U PPL je možné u některých zásilek provést změny času doručení zásilek na adresu - změna doručení. Informace ohledně prodloužení uložení balíku na výdejním místě, či v boxu, získáte na info@ppl.cz.

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Opětovné zaslání objednávky

Pokud jste si z nějakého důvodu nemohli zásilku vyzvednout na výdejním místě, nebo ji od přepravce převzít, zásilka se vrátí zpět k nám. Máte-li o zboží stále zájem, vytvořte si prosím na e-shopu novou objednávku. V případě, že jste první objednávku uhradili předem, peníze vám během několika dní vrátíme zpět na váš účet.

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Stornování objednávky

Bohužel není možné objednávku, u které platba předem proběhla v pořádku, nebo je na dobírku, stornovat. Snažíme se zpracovat a doručit objednávky v co nejkratší možné době, proto pracujeme s automatickým vyřízením objednávek. Do několika minut už na vaší objednávce pracuje sklad a není možné tento proces zastavit. Objednávku tedy nepřebírejte, vrátí se zpátky k nám. V případě, že byla objednávka uhrazena předem, vám poté vrátíme peníze zpět na účet.

Pokud víte, že se platba za objednávku nezdařila, čímž se u nás v systému zastavila, a chcete ji stornovat, pošlete nám číslo objednávky přes kontaktní formulář a uveďte váš požadavek.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.