Úvod Reklamace a záruční doba

Reklamace a záruční doba

Jak reklamovat zboží v záruční době

Reklamaci lze uplatnit do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let.
Tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení (na faktuře, na obale).

Reklamovat lze pouze kompletní zboží, včetně všech součástek. Balení původní být nemusí.

  1. Vyplňte reklamační formulář

    Stáhněte si formulář a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.

  2. Pošlete nám vyplněný formulář

    na reklamace@emos.cz NEBO vytištěný a přiložený k reklamovanému zboží.
    Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat emailem, pak prosíme vložte do balíčku informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat.

  3. Zašlete zboží na adresu našeho logistického centra

    EMOS spol. s r.o., Reklamační oddělení, Lipnická 2844, 750 02 Přerov

    Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce.
    Tyto náklady na doručení směrem k nám v případě uznání reklamace proplácíme.

    Lze reklamovat i na naší výdejně v Přerově.
    Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba PO - PÁ : 07:00 - 16:30. Reklamované zboží s připraveným a vyplněným formulářem zde jen převezmeme (reklamace následuje).

  4. Počkejte až vám od nás přijde potvrzení o uznání reklamace

    Poté nám napište na reklamace@emos.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v e-mailu s uznáním reklamace), kopii podacího lístku a opět číslo vašeho bankovního účtu.

i

Po obdržení zboží zvládneme posoudit stav zboží již za 10 dní.
O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem.

Řešení reklamace:
V případě oprávněné reklamace vám zboží opravíme, či vyměníme. Pokud oprava, či výměna není možná, vrátíme vám peníze za reklamované zboží zpět na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.


Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Zrychlená reklamace rozbitých či blikajících LED žárovek

Garantujeme vám nejen prodlouženou záruku na žárovky 3 roky, ale i okamžité zaslání nových žárovek, pokud nastanou případy níže.

Zasíláme nové žárovky obratem pokud:
 

Žárovky vám dorazily v zásilce rozbité?

Žádné složité vyplňování formulářů vás nečeká. Rozbité zboží nám navíc nemusíte vracet.

  1. Vytvořte dvě fotografie rozbité žárovky

    První z nich je fotografie přístrojového štítku rozbité žárovky. Druhá je fotografie čelní strany krabičky s rozbitou žárovkou.

  2. Zašlete nám tyto dvě fotografie společně s číslem objednávky nebo faktury

    na e-mail reklamace@emos.cz. Nové žárovky během 2–3 dní zasíláme na vaši adresu. Tuto službu můžete využít ve lhůtě následujících 2 dnů po obdržení zásilky.

Žárovky během 30 dní od nákupu blikají / nesvítí?

Záruka bezpečného nákupu LED žárovek na našem eshopu pamatuje nejen na na možnost, že přijdou rozbité, ale na případ, že by vám například začaly žárovky blikat nebo by přestaly svítit. I reklamace závad žárovek probíhá zrychleně.

  1. Vytvořte dvě fotografie nefunční žárovky

    První z nich je fotografie přístrojového štítku rozbité žárovky. Druhá je fotografie čelní strany krabičky s nefunkční žárovkou.

  2. Zašlete nám tyto dvě fotografie společně s číslem objednávky nebo faktury

    na e-mail reklamace@emos.cz. Žárovky rychle a jednoduše dostanete nové. Tuto službu můžete využít do 30 dnů od převzetí zboží, platí stejný postup jako u žárovek rozbitých během přepravy.

i

Číslo objednávky najdete v e-mailu se shrnutím objednávky. Pokud nemůžete číslo objednávky nebo faktury najít, rádi vám pomůžeme. Přístrojový štítek s označením žárovky najdete natištěný na jejím plastovém těle nebo přímo na povrchu svítící plochy.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Náhradní díly / pozáruční servis

Po uplynutí zákonné lhůty, vzhledem k množství prodávaných a neustále se měnících položek, možnost pozáručního servisu standardně nenabízíme.

Takováto situace se řeší vždy individuálně s každým zákazníkem v závislosti na druhu zboží. S konkrétním dotazem na váš výrobek se můžete obracet emailem na reklamace@emos.cz.

Nekompletní objednávka

Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali, nebo něco chybí? To nás velmi mrzí. Přečtěte si níže, jak postupovat.

  1. Zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu)

    Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně na našem logistickém centru. Omlouváme se…

  2. Napište nám o tom

    na e-mail info@emos.cz. Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží vám obvykle obratem odešleme.

 

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Poškozené zboží během přepravy

Dorazilo vám poškozené zboží a/nebo v poničené krabici? To nás velmi mrzí. Přečtěte si níže, jak postupovat.

  1. Obraťte se prosím přímo na přepravce DPD, PPL, či Zásilkovnu

    V našem skladě zboží před odesláním vždy několikrát kontrolujeme, proto k jeho rozbití mohlo dojít pouze během přepravy.

  2. Přečtěte si podrobný návod přepravce:
  3. Vyčkejte na vyzvednutí zásilky

    Standardně u vás zboží během několika dní vyzvedne kurýr, přepraví ho k nám na reklamační oddělení, kde nachystáme nové zboží a obratem vám ho pošleme. Celý tento postup trvá zhruba 14 dní.

 

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.