Úvod Reklamace a záruční doba

Reklamace a záruční doba

Jak reklamovat zboží v záruční době

Reklamaci lze uplatnit do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let.
Tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení (na faktuře, na obale).

Reklamovat lze pouze kompletní zboží, včetně všech součástek. Balení původní být nemusí.

  1. Vyplňte reklamační formulář

    Stáhněte, vytisněte si formulář (pokud nemáte možnost tisku, stačí obdoba formuláře sepsaná rukou) a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.

  2. Přiložte vyplněný formulář

    k reklamovanému zboží.
    Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat emailem, pak prosíme vložte do balíčku informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat.

  3. Zašlete zboží na adresu našeho logistického centra

    EMOS spol. s r.o.
    Reklamační oddělení
    Lipnická 2844
    750 02 Přerov

    Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce - na naši adresu!
    Tyto náklady na doručení směrem k nám v případě uznání reklamace proplácíme.
    Neposílejte balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Taktéž zásilky, zaslané do výdejních míst dopravců v okolí adresy společnosti, nebudou vyzvedávány.

    Lze reklamovat i na naší výdejně v Přerově.
    Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba Otevírací doba: Po, St 07:00 - 16:15 / Út, Čt, Pá 07:00 - 15:15, So – Ne: ZAVŘENO. Reklamované zboží s připraveným a vyplněným formulářem zde jen převezmeme (reklamace následuje).

  4. Počkejte až vám od nás přijde potvrzení o uznání reklamace

    Poté nám napište na reklamace@emos.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v e-mailu s uznáním reklamace), kopii podacího lístku a opět číslo vašeho bankovního účtu.

i

Po obdržení zboží zvládneme posoudit stav zboží již za 10 dní.
O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem.

Řešení reklamace:
V případě oprávněné reklamace vám zboží opravíme, či vyměníme. Pokud oprava, či výměna není možná, vrátíme vám peníze za reklamované zboží zpět na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.


Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Zrychlená reklamace rozbitých či blikajících LED žárovek

Garantujeme vám nejen prodlouženou záruku na žárovky 3 roky, ale i okamžité zaslání nových žárovek, pokud nastanou případy níže.

Zasíláme nové žárovky obratem pokud:
 

Žárovky vám dorazily v zásilce rozbité?

Žádné složité vyplňování formulářů vás nečeká. Rozbité zboží nám navíc nemusíte vracet.

  1. Vytvořte dvě fotografie rozbité žárovky

    První z nich je fotografie přístrojového štítku rozbité žárovky. Druhá je fotografie čelní strany krabičky s rozbitou žárovkou.

  2. Zašlete nám tyto dvě fotografie společně s číslem objednávky nebo faktury

    na e-mail reklamace@emos.cz. Nové žárovky během 2–3 dní zasíláme na vaši adresu. Tuto službu můžete využít ve lhůtě následujících 2 dnů po obdržení zásilky.

Žárovky během 30 dní od nákupu blikají / nesvítí?

Záruka bezpečného nákupu LED žárovek na našem eshopu pamatuje nejen na na možnost, že přijdou rozbité, ale na případ, že by vám například začaly žárovky blikat nebo by přestaly svítit. I reklamace závad žárovek probíhá zrychleně.

  1. Vytvořte dvě fotografie nefunkční žárovky

    První z nich je fotografie přístrojového štítku rozbité žárovky. Druhá je fotografie čelní strany krabičky s nefunkční žárovkou.

  2. Zašlete nám tyto dvě fotografie společně s číslem objednávky nebo faktury

    na e-mail reklamace@emos.cz. Žárovky rychle a jednoduše dostanete nové. Tuto službu můžete využít do 30 dnů od převzetí zboží, platí stejný postup jako u žárovek rozbitých během přepravy.

i

Číslo objednávky najdete v e-mailu se shrnutím objednávky. Pokud nemůžete číslo objednávky nebo faktury najít, rádi vám pomůžeme. Přístrojový štítek s označením žárovky najdete natištěný na jejím plastovém těle nebo přímo na povrchu svítící plochy.



Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Náhradní díly / pozáruční servis

Po uplynutí zákonné lhůty, vzhledem k množství prodávaných a neustále se měnících položek, možnost pozáručního servisu standardně nenabízíme.

Takováto situace se řeší vždy individuálně s každým zákazníkem v závislosti na druhu zboží. S konkrétním dotazem na váš výrobek se můžete obracet emailem na reklamace@emos.cz.

Nekompletní objednávka

Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali, nebo něco chybí? To nás velmi mrzí. Přečtěte si níže, jak postupovat.

  1. Zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu)

    Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně na našem logistickém centru. Omlouváme se…

  2. Napište nám o tom

    na e-mail info@emos.cz. Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží vám obvykle obratem odešleme.

 

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Poškozené zboží během přepravy

Dorazilo vám poškozené zboží a/nebo v poničené krabici? To nás velmi mrzí. Přečtěte si níže, jak postupovat.

  1. Obraťte se prosím přímo na přepravce DPD, PPL, či Zásilkovnu

    V našem skladě zboží před odesláním vždy několikrát kontrolujeme, proto k jeho rozbití mohlo dojít pouze během přepravy.

  2. Přečtěte si podrobný návod přepravce:
  3. Vyčkejte na vyzvednutí zásilky

    Standardně u vás zboží během několika dní vyzvedne kurýr, přepraví ho k nám na reklamační oddělení, kde nachystáme nové zboží a obratem vám ho pošleme. Celý tento postup trvá zhruba 14 dní.

 

Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.