Přihlaste se k odběru novinek a získejte slevu 100 Kč na první nákup
Úvod FAQ – 10 nejčastějších dotazů

FAQ – 10 nejčastějších dotazů

  1. Kolik zaplatím za dopravu?
  2. Jak můžu za svou objednávku zaplatit?
  3. Jak si mám objednat zboží?
  4. Mám technický dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?
  5. Jak mám uplatnit slevový kód?
  6. Jak se mám registrovat, přihlásit se do svého účtu nebo v něm změnit údaje?
  7. Jak mám reklamovat zboží?
  8. Jak mám vrátit zboží?
  9. Zboží dorazilo rozbité, co mám dělat?
  10. Objednávka mi nepřišla celá nebo nedorazila vůbec. Co mám dělat?

 

 

1) Kolik zaplatím za dopravu?

Dopravné je ZDARMA na všechny objednávky. Veškeré zboží zasíláme prostřednictvím přepravců DPD, PPL a Packeta (Zásilkovna) na vámi zvolenou adresu (či výdejní místo nebo box). V den doručení vás vždy kurýr informuje (SMS zprávou, emailem) o předpokládaném času doručení.

Hodnota objednávky Kdy zboží dorazí Poštovné + balné + doběrečné
neomezena za 2 pracovní dny (při objednání do 11.00) ZDARMA

Osobně a ZDARMA si svou objednávku můžete vyzvednout ve výdejně balíkových zásilek v sídle společnosti Emos v Přerově (Lipnická 2844) jakýkoli pracovní den v otevírací době. Ale než se pro zásilku vypravíte, počkejte prosím, až vás k tomu vyzveme prostřednictvím emailu. Platby přijímáme hotově i kartou.
 

2) Jak můžu za svou objednávku zaplatit?

V případě, že si zboží necháte poslat, využijte možnosti online platby předem. Tato bezhotovostní transakce proběhne pomocí platební brány buď předvyplněným převodem vaší banky, nebo jako rychlá platba kartou.

Zaplatit za objednávku klasickým bankovním převodem, nebo prostřednictvím zálohové faktury vám nedoporučujeme. Příchod takové platby bychom museli hlídat ve stovkách dalších plateb a ručně ji potom spárovat s vaší objednávkou. Takový postup by nám nejenom přidělal hodně práce, ale hlavně vy byste potom na zboží čekali o pár dní déle, než je nutné… Jestli však na platbě zálohovou fakturou trváte, a jste-li naším registrovaným zákazníkem, vyjdeme vám vstříc.
Další způsoby dopravy a platby se dočtete v následující tabulce:

Způsob úhrady objednávky Varianta platby 1 Varianta platby 2
Platba předem přes platební bránu online rychlý převod peněz z účtu online platba platební kartou
Na dobírku u přepravce hotově při převzetí kartou při převzetí
Při osobním odběru v Přerově hotově při převzetí kartou při převzetí

 

3) Jak si mám objednat zboží?

Cokoli se vám v našem e-shopu zalíbí, vložte do košíku pomocí zeleného tlačítka „do košíku“ v detailu produktu. Správnost vašeho kliknutí vždy potvrdí vyskakovací oznámení „zboží bylo přidáno do košíku“. Jakmile budete mít vybrané vše, po čem toužíte, pokračujte kliknutím na tlačítko „přejít do košíku“ v pravém dolním rohu stránky. Tam si můžete zkontrolovat stav své objednávky, případně i uplatnit slevové kódy.

Je-li všechno v pořádku, stiskněte vpravo dole zelené tlačítko „Pokračovat v objednávce“, které vás převede do druhého kroku objednávkového formuláře. V něm si už jen vyberete způsob doručení (osobní odběr v Přerově, na výdejních místech přepravců nebo doručení Packetou, PPL či DPD kurýrem na vaši adresu) a způsob platby (okamžitým bankovním převodem, kartou online nebo dobírkou). Dále vyplníte své osobní údaje (adresa, telefon, e-mail), v košíku napravo vidíte shrnutí objednávky. Po vyplnění údajů už pouze kliknete na finální tlačítko „Odeslat objednávku“.

 

4) Mám technický dotaz na zboží, na koho se můžu obrátit?

S dotazy na konkrétní zboží (způsob zapojení, správné uvedení do provozu, technické parametry, řešení závad aj.) vám rádi poradí naši technici, z nichž každý se specializuje na jinou část sortimentu. Pro jejich vytíženost preferujeme zaslání dotazu na podpora@emos.cz, zjistíme vám odpověď a následně dotaz zodpovíme.

V detailu každého produktu naleznete dokument, kde máte k dispozici návod v PDF.
 

 

5) Jak mám uplatnit slevový kód?

Prostor pro zadání slevového kódu budete mít hned v prvním kroku objednávky – jakmile přejdete do košíku. Podrobný návod naleznete zde. Na každou objednávku můžete použít jeden či více slevových kódů v závislosti na prodejní akci. U vybraných produktů jsou však ceny konečné, proto další slevy nejsou možné.

Po kliknutí na pole "Mám slevový kód" a vepsání slevového kódu klikněte na zelené pole "Uplatnit". Tím se vaše sleva automaticky uplatní a vy hned uvidíte, kolik ušetříte.

Slevové kódy rozdáváme za věrnost našim registrovaným zákazníkům, kteří u nás opakovaně nakupují, i těm nově registrovaným. Každý slevový kód má určitou platnost, doporučujeme si ji hlídat. Jestliže vám slevový kód nefunguje, ozvěte se nám. Rádi vám s tím pomůžeme.

 

6) Jak se mám registrovat, přihlásit se do svého účtu nebo v něm změnit údaje?

Registrujte se na našem e-shopu ještě dnes. Maximálně si tím zjednodušíte nakupování. Díky registraci získáte přístup ke svému osobnímu účtu, kam se bezpečně ukládají všechny vaše objednávky, a hlavně už nebudete muset u každé nové objednávky zdlouhavě zadávat své kontaktní údaje.

Důležitým krokem při zakládání účtu je vybrání možnosti „nakupuji soukromě“ nebo „nakupuji na firmu“. Tato volba totiž po uložení už nejde změnit (přepínání mezi firemním a osobním účtem v rámci jedné registrace pro nás není žádoucí). Jestli chcete nakupovat pro sebe i na IČO, vytvořte si prosím pro každou variantu vlastní registraci.

Kromě volby typu účtu (soukromý/firemní) si cokoli ve svém účtu můžete měnit podle potřeby. Stačí se vždy přihlásit a kliknout na tlačítko „editovat“ nebo třeba „změnit heslo“. Jestli se vám heslo podařilo zapomenout, klikněte dole (pod přihlašovacím formulářem) „Zapomněli jste své heslo?“. Pošleme vám e-mailem nové.

 

7) Jak mám reklamovat zboží?

Může se stát, že zboží vypadá navenek v pořádku, ale nefunguje správně. V tom případě ho neváhejte reklamovat. Využít můžete reklamační protokol.

Přečtěte si podrobný návod, jak u nás reklamovat. Na reklamaci máme ze zákona 30 dní, ale my ji běžně zvládáme už za 10 pracovních dní.

Jakmile vám e-mailem přijde potvrzení o uznání reklamace, pošlete nám e-mail se stručnou žádostí o vrácení peněz za dopravné na reklamace@emos.cz. Ujistěte se, že v něm bude: číslo vaší reklamace, sken nebo kopie podacího lístku a číslo vašeho bankovního účtu. Poštovné, které zaplatíte za poslání balíku k nám, vám následně proplatíme.

 

8) Jak mám vrátit zboží?

V případě, že vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, do 14 dní od zakoupení nám ho můžete vrátit zpět. Pokud jste registrovaný zákazník, tak máte dokonce 30 dní na vrácení bez udání důvodu. Využít můžete tento formulář. Přečtěte si podrobný návod, jak nám vrátit zboží.

 

9) Zboží mi dorazilo rozbité, co mám dělat?

Jestliže vám zboží příjde rozbité nebo vám kurýr doručil zboží v očividně poškozené krabici, a vy následně shledáte, že zboží nefunguje, obraťte se prosím přímo na přepravce. V našem skladě zboží před odesláním vždy několikrát kontrolujeme a zaznamenáváme kamerovým systémem, proto k jeho rozbití mohlo dojít pouze během přepravy. Tento postup se netýká pouze žárovek, na něž můžete uplatnit zrychlené řízení v rámci naší garance.

Přečtěte si podrobný návod, jak reklamovat balík poškozený DPD / jak reklamovat balík poškozený PPL / jak reklamovat balík poškozený Packetou.

 

10) Objednávka mi nepřišla celá nebo nedorazila vůbec. Co mám dělat?

Velmi se omlouváme, jestliže jsme vám něco zapomněli přibalit. Může za to pravděpodobně prodleva v synchronizaci mezi nákupní objednávkou a reálnou skladovou dostupností, která probíhá v intervalu 5 minut. Jednoduše řečeno, zboží, kterého je již málo se na e-shopu může chvíli jevit jako „skladem“ a přitom už pár minut skladem není, protože ho někdo koupil těsně před vámi.

Přichystejte si prosím číslo objednávky a zavolejte nám na tel. 581 261 233, nebo nám napište e-mail na info@emos.cz. Chybějící zboží vám co nejdříve pošleme na naše náklady.