Produktové dotazy
Máte technický dotaz, týkající se našich produktů?
Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře či e-mailu podpora@emos.cz
Vaše dotazy se snažíme vyřizovat obratem. Pokud se jedná o náročnější dotaz či problém, který je třeba konzultovat s produktovým specialistou, pak nám zodpovězení dotazu může trvat chvilku déle. Buďte trpěliví :).
Zboží, které máme skladem, odesíláme zákazníkovi nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Zboží vám tak bude doručeno až domů zpravidla během dvou pracovních dnů od objednání. Pokud je objednávka učiněna v pracovní den do 11:00, je zboží expedováno ještě tentýž den.
Zboží, které naskladněno není a na eshopu má stav Není skladem, objednat nelze. Jeho další naskladnění lze zjistit najetím myši na slovo "Není skladem". Zobrazí se informace o orientačním datu dalšího naskladnění produktu. Případně lze nastavit službu Hlídací pes a po naskladnění produktu budete o jeho dostupnosti informováni emailem.
Chytrá domácnost EMOS GoSmart
Jak ušetřit s LED žárovkami?
Jak vybrat správné osvětlení do každé místnosti?
Vánoční dekorativní osvětlení
Spojovací vánoční osvětlení
Jak vybrat termostat?
Jak vybrat tu správnou žárovku?
Jak vybrat videotelefon?
Jak vybrat LED panel?
Jak vybrat prodlužovací buben?
Jak vybrat vhodnou anténu?
Rádce svítilny ULTIBRIGHT
Jak vybrat čelovku?
Jak vybrat powerbanku za 2 minuty?
Jak vybrat vhodnou baterii?
Soubory ke stažení
Veškeré dokumenty a návody k produktům naleznete na detailu produktu v sekci Soubory ke stažení:
Centrum stahování
Případně vyhledejte návody k použití, dokumenty ke zboží, prohlášení o shodě a další soubory ke stažení v sekci Centrum stahování.