Produktové dotazy
Dokumenty ke stažení
Veškeré dokumenty a návody k produktům naleznete na detailu produktu v sekci Dokumenty ke stažení:
Centrum stahování
Případně vyhledejte návody k použití, dokumenty ke zboží, prohlášení o shodě a další soubory ke stažení v sekci Centrum stahování.

Chytrá domácnost EMOS GoSmart

Jak ušetřit s LED žárovkami?

Jak vybrat správné osvětlení do každé místnosti?

Vánoční dekorativní osvětlení

Spojovací vánoční osvětlení

Jak vybrat termostat?

Jak vybrat tu správnou žárovku?

Jak vybrat videotelefon?

Jak vybrat LED panel?

Jak vybrat prodlužovací buben?

Jak vybrat vhodnou anténu?

Rádce svítilny ULTIBRIGHT

Jak vybrat čelovku?

Jak vybrat powerbanku za 2 minuty?

Jak vybrat vhodnou baterii?
Odpověď na váš dotaz můžete najít u nás na e-shopu na stránce s produktem. Ve spodní části stránky naleznete odpovědi na nejčastější dotazy (FAQ – časté dotazy). Případně doporučujeme prostudovat návod, který byl k produktu přiložen. V případě, že návod již nemáte, je možné ho stáhnout v našem Centru stahování. Pokud jste odpověď na svůj dotaz přesto nenalezli, můžete ho odeslat prostřednictvím kontaktního formuláře či na e-mail podpora@emos.cz
Dotazy se snažíme vyřizovat obratem. Pokud se jedná o náročnější dotaz či problém, který je třeba konzultovat s produktovým specialistou, pak nám zodpovězení dotazu může trvat chvilku déle, zpravidla to zvládneme do 24 hodin. Buďte trpěliví :).
Zboží, které máme skladem, odesíláme zákazníkovi nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Zboží vám tak bude doručeno až domů zpravidla během dvou pracovních dnů od objednání. Pokud je objednávka učiněna v pracovní den do 11:00, je zboží expedováno ještě tentýž den.
Zboží, které naskladněno není a na e-shopu má stav Není skladem, objednat nelze. Jeho další naskladnění lze zjistit najetím myši na slovo "Není skladem". Zobrazí se informace o orientačním datu dalšího naskladnění produktu. Případně lze nastavit službu Hlídat a po naskladnění produktu budete o jeho dostupnosti informováni e-mailem.