Produktové dotazy
Máte technický dotaz, týkající se našich produktů?
Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře či e-mailu podpora@emos.cz
Vaše dotazy se snažíme vyřizovat obratem. Pokud se jedná o náročnější dotaz či problém, který je třeba konzultovat s produktovým specialistou, pak nám zodpovězení dotazu může trvat chvilku déle. Buďte trpěliví :).
Zboží, které máme skladem, odesíláme zákazníkovi nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky. Zboží vám tak bude doručeno až domů zpravidla během dvou pracovních dnů od objednání. Pokud je objednávka učiněna v pracovní den do 11:00, je zboží expedováno ještě tentýž den.
Zboží, které naskladněno není a na eshopu má stav Není skladem, objednat nelze. Jeho další naskladnění lze zjistit najetím myši na slovo "Není skladem". Zobrazí se informace o orientačním datu dalšího naskladnění produktu. Případně lze nastavit službu Hlídací pes a po naskladnění produktu budete o jeho dostupnosti informováni emailem.

Chytrá domácnost EMOS GoSmart
Vánoční dekorativní osvětlení
Jak vybrat správné osvětlení do každé místnosti?
Jak vybrat termostat?
Spojovací vánoční osvětlení
Soubory ke stažení
Veškeré dokumenty a návody k produktům naleznete na detailu produktu v sekci Soubory ke stažení:

Centrum stahování
Případně vyhledejte návody k použití, dokumenty ke zboží, prohlášení o shodě a další soubory ke stažení v sekci Centrum stahování.
